ساعت چهارده و چند دقیقه است. دنبال بهانه ای برای نوشتن هستم. چیزی پیدا نمیکنم. سایت شاهین کلانتری را دنبال میکنم بلکه جرقه ای، شرری، اخگری، چیزی حاصل شود اما آتش قلمم روشن نمیشود.*

به سایت beeptunes سر میزنم. اسم آهنگ زیباست. "لبخند"  play میکنم. انگار احساسات درونم را هم پخش کرده باشم. هم آرامم میکند هم غمگین. یک غم شاد، یک جورهایی مرا به خلسه میبرد.

متن آهنگ را از سایت عباس ملک حسینی پیدا میکنم. با آن زمزمه میکنم...

 

پس نوشت یک: این شعر را هم شاعرش، ابراهیم منصفی، خوانده و هم مهدی صوفی. میتوانید اینجا هردو را گوش دهید.

پس نوشت دو: ریتم این آهنگ شبیه آهنگیست که حمید فرخ نژاد در برنامه خندوانه خوانده است.

پس نوشت بی ربط سه : *شاید تعارف بود حرفم..حقیقت این است از جواب دادن به پستهایی که میخوانم طفره میروم، شاید اهمال کار شده ام، شاید هم به خاطر این است که مثل این دوستان نمیتوانم رسا بنویسم و حرف تازه ای برای گفتن ندارم.