برای طاهره

سلام طاهره جان

پیش نوشت: در وبلاگت «تماس با من» را ندیدم. بنابراین مجبور شدم حرفهایم را در آخرین پست وبلاگت بگویم. پیشاپیش بر من ببخش.

نوشت: داشتم عکسهای زیبای حیوانات (منتخب آلبوم هفتگی آتلانتیک) را میدیدم و کامنتها را میخواندم که به پست ارزشمند تو رسیدم، سرچ عکس گوگل.

یکی از گلایه ها و انتظارات من از گوگل این بوده که چرا هنوز اینقدر باهوش نشدی که عکسی را که ما درمورد آن چیزی نمیدانیم ، تو برایمان توضیح دهی.

امتحانش کردم. به خواسته ی دیرینه اما فراموش شده ام رسیدم.واقعا خوشحالم کردی.ممنونم

پی نوشت یک: در پایین کامنتت میخواستم از تو تشکر کنم اما فکر کردم شاید کامنت من با سیاست کامنت گذاری در متمم هم سو نباشد، برای همین اینجا حرفهایم را گفتم.

پی نوشت دو: این مساله برایم یادآوری شد که قبل از گلایه و انتظار داشتن از دیگران، درمورد خواسته مان تحقیق کنیم، شاید برآورده شده و ما خبر نداریم.

پی نوشت سه: آدرس وبلاگت را به طور اتفاقی در وبلاگ شهرزاد دیدم.

در پایان از تو، متمم، گوگل و شهرزاد تشکر میکنم :)